För en säkrare, snyggare och trevligare bussterminal i Tumba
Den första spadtaget för den nya bussterminalen i Tumba Centrum har nu tagits med starten av ett ambitiöst projekt som syftar till att omvandla hela terminalområdet. Ombyggnaden omfattar bland annat […]
Datatjänster i Stockholm
• Service på plats. – En dator som inte startar, hänger sig eller är allmänt långsam behöver nödvändigtvis inte vara trasig bortom räddning. Kom in till oss med din trasiga […]
Botkyrka KonsthallNatur och Kultur i Botkyrka
Botkyrka Konsthall verkar inom ett utvidgat fält av samtidskonsten. Under Botkyrka Konsthall samlas ett artist’s book-förlag och en internationellt forskningsbaserat ateljé program för konstnärer, arkitekter och aktivister. Utställningarna levandegörs av […]
Ännu ett gymnasium i Botkyrka
En fjärde gymnasieskola i Botkyrka från hösten 2017 Skyttbrink knoppas av från Tumba gymnasium och blir Botkyrkas fjärde gymnasieskola med cirka 170 elever fördelat på fem yrkes- och introduktionsprogram. Botkyrka […]
Uppgifter om försenade fakturor
På grund av tekniska problem har distributionen av fakturor under den senaste månaden blivit försenad, vilket har påverkat många av våra invånare. Vi beklagar olägenheterna och arbetar intensivt för att lösa situationen snabbt.
Förseningen beror på ett fel som uppstått hos vår leverantör, vilket har förhindrat att fakturor skickats ut i tid. Vi är i kontakt med vår leverantör för att säkerställa att detta inte upprepas. För att mildra situationen kommer fakturor som har skickats ut sent att få förlängda betalningsvillkor.
Nyutgivna fakturor kommer ha en förlängd påminnelseperiod på 30 dagar. Fakturor som inte har förfallit eller som förfallit utan påminnelse kommer att ha förlängd betalningstid och en paus i påminnelsesystemet på 30 dagar.
Om en faktura har förfallit och en påminnelse redan har skickats, kommer ytterligare påminnelser och inkassohantering att pausas i 30 dagar. Dessutom har vi märkt att det även var problem med utskicket av elektroniska fakturor från förra månaden. Detta åtgärdas genom att de omsänds med ett nytt förfallodatum som är 40 dagar senare än ursprungligen planerat.
Om du saknar en faktura eller behöver hjälp med dina faktureringsfrågor, tveka inte att kontakta vår kundtjänst för mer information och hjälp med att hantera din betalning.